Blue Giraffe

 

Häromdagen var vi ute på Sanible Island för att åka igenom J N Darlings refuge, det är en park som man vårdar för att spara på natur- och djurlivet. Efteråt ville vi såklart äta lunch och då åkte vi till Blue Giraffe som vi hade ätit på förra gången vi var på Sanibel.

Det var lika gott den här gången som förra gången även om det var lite varmare nu så vi föredrog att sitta inne mot ute förra gången.

Min nya favorit nu på semestern är att äta en vanlig sallad med något proteintillbehör, så även denna gång. House salad med räkor och som beställde jag vitlöksbröd till men det delade jag med Joakim eftersom det var så mycket. Joakim åt en clam showder.

2015-08-09 14.26.22

Jag hade sett när vi kollade på menyn att det fanns en dessert som jag blev lite nyfiken på och sa till Joakim att vi kunde väl dela på en dessert, så jag beställde, peanut- and chocolat pie, mums vad gott det var.

2015-08-09 14.52.16

Lämna en kommentar

Filed under Recept & Mat, Resor / Semester

Kommentera

