EFIT – Ett Foto I Timmen torsdagen den 8 juni 2023

Så var det dags för mig att vara med i EFIT igen, det vara ganska så länge sen jag var med. Men idag så, händer det, plötsligt händer det, att även jag kommer ihåg – nästan – att ta ett foto i timmen.

6-tiden bokar jag en tid till en naprapat, jag gjorde något med ryggen igår och natten har inte varit god

7-tiden är jag på jobbet

8-tiden tar jag en bild ut genom fönstret, ner på Torsgatan

Mellan 9-11 var jag upptagen med jobb

11-tiden äter jag lunch

12-tiden rensar jag en bokhylla på böcker, det ska byggas om och alla böcker ska kastas, så jag ska ta dem med mig hem istället

13-tiden jobbar jag lite

14-tiden packar jag min väska, jag ska på möte och sen iväg till naprapaten

15-tiden sitter jag i väntrummet hos naprapaten, de bjuder på smarriga kolor

16-tiden är jag hemma, har precis plockat upp posten från golvet, fyra postcrossingvykort och två överraskningsbrev.

17-tiden blir det latmiddag på E4-baren

18-tiden startar jag upp dagens blogg och lägger in mina EFIT-bilder

6 kommentarer

Under EFIT

6 svar till “EFIT – Ett Foto I Timmen torsdagen den 8 juni 2023

  1. Inte kan man slänga böcker – helt rätt av dig att ta hand om dem.
    Vad bra att du låste upp inlägget, det var lite klurigt att inte få läsa det förut!

    Gillad av 1 person

  2. Trevligt att ha dig/er tillbaka! Hoppas naprapaten hjälpte ryggen, så du slipper ha ont. Den där hamburgaren såg godnut, tror jag är lite hungrig 😉 Ha en fin helg.

    Gilla

  3. Så kul att du också kom tillbaka just den här efit-dagen. Nu får vi se till att hålla i och vara med även nästa gång. Ha en fortsatt fin juni.

    Gillad av 1 person

  4. Roligt att se din dag och hur den skiljer sig från min 🙂

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.