Dagsarkiv: 16 juni, 2018

#EFIT #EttFotoITimmen lördagen den 16 juni 2018

Så var det dags för EFIT igen, som är precis som det låter, Ett Foto I Timmen.

Här kommer min dag

8-tiden bestämmer jag mig för att göra EFIT idag. Är inte supersugen.

9-tiden är det dags för dagens pillerskörd

10-tiden äter vi frukost på Cadierbaren, som de flesta lördagar eftersom vi gillar att skämma bort oss lite grann

11-tiden läser jag en rolig bildinsändare i fredagens SvD

12-tiden fotar jag maken som sitter och läser på sin platta (alltså en analog platta 😉 )

13-tiden postar jag ett happy mail till Tyskland som jag gjort iordning tidigare, adresser får man via youvegotmail.club

14-tiden så kan man bara älska det fina vädret

15-tiden spelar jag lite spel på telefonen (Homescape)

16-tiden tittar vi på en töntig ungdomsfilm (Jennifer’s Body) på Netflix

17-tiden sitter jag och spelar spel på datorn (royal games) medans töntfilmen går i bakgrunden

18-tiden så är jag i köket, och det händer inte ofta

19-tiden är det dags för middag, ute på vår balkong

20-tiden går den en repris av en Harry Potter-film

Och det får bli sista bilden för idag, mer spännande än så här blir inte min dag

Tack till dig som kika in och ett extra tack till dig som lämnade en kommentar.

9 kommentarer

Under EFIT, Film/TV, Hälsa & Skönhet, Postcrossing, Recept & Mat