#EFIT – Ett Foto I Timmen 7 augusti 2016

Idag är det EFIT – Ett Foto I Timmen, och det är precis som det låter, man tar en bild varje timme och lägger upp på sin blogg.

Häng med på min dag. Lämna en kommentar, det gör mig extra glad.

Kl 10 – vaknar och ser lappen om att det är EFIT

2016-08-07 09.39.22

Kl 11 – laddar ner biler från gamla picasa, eftersom den har försvunnit och blivit Google Photo som inte alls har samma funktioner som picasa hade

2016-08-07 11.05.05

Kl 12 – tar jag mina mediciner

2016-08-07 11.50.22

Kl 13 – sitter och läser Singö-spionen

2016-08-07 13.03.33

Kl 14 – tittar på TV

2016-08-07 14.02.40

Kl 15 – spelar jag spel

2016-08-07 14.54.14

Kl 16 – fikar med mannen på Borgs Bageri vid St Eriksplan

2016-08-07 16.36.36

Kl 17 – jagar Pokemon och hittar en Mankey

2016-08-07 16.46.40

Kl 18 – dags för en fika och lite TV hemma

2016-08-07 18.04.52

Kl 19 – fotar några kort som jag ska försöka byta bort i en swap-grupp på FB

2016-08-07 18.55.58

Kl 20 – har beställt vykort från Rumänien och har fördelat kostanden och messat alla. Finns det en diagnos när man har för många vykort hemma, eller kan man verkligen få för många vykort?

2016-08-07 20.02.32

Nu tar jag och avslutar min dag. Nästa gång, den 18 augusti är jag i Nashville, jetlaggad. Hoppas att jag kommer ihåg och orkar vara med

Tack för att du kikade in och tack till dig som lämnade en kommentar

21 kommentarer

Filed under EFIT

21 responses to “#EFIT – Ett Foto I Timmen 7 augusti 2016

  1. Ja du kör med post it lappar. Själv la jag påminnelse i telefonen och i kalendern. För att vara på säkra sidan.

    Liked by 1 person

  2. Kikar in på din efitdag så här långt. Fler än jag som tar dagliga mediciner men den röda såg rätt giftig ut😉

    Liked by 1 person

  3. JK

    Kul att se vad du gjort medans jag var borta🙂

    Liked by 1 person

  4. miachristine

    Titter innom og ønsker en fin EFIT dag😉

    Liked by 1 person

  5. Eirin

    God pokemon jakt!!

    Takk for titten

    Liked by 1 person

  6. Vi svimmade nästan över tillgången på Pokemons, PokeStops och Gym i Stockholm! Här på landet vimlar det tyvärr inte av sådana saker…

    Liked by 1 person

  7. Vad tittade du på vid sextiden? Det ser bra ut!

    Gilla

  8. Kollar in lite..
    Jag testade Pokemon hemma på tomten.. fick tydligen 2. Det är allt🙂 Sen dränkte jag telefonen och blev aldrig installerat i den nya.

    Liked by 1 person

  9. Kör också med post-it men på datorn🙂

    Liked by 1 person

  10. Jag vill också jaga Pokemon, men min telefon är för gammal😦

    Liked by 1 person

  11. Lillemor och Richard

    Oj jag kollade inte din blogg i går…hade liksom annat att pyssla med nu när maken har tillfälligt hamnat på sjukhuset. Kul att läsa vad du höll på med under dagens lopp. Tycker det är roligt när du visar foton med mat. Vad jag saknar mest från min ungdom i Sverige är att kunna kila ner till bageriet och köpa kanelbullar och prinsesstårta. Jo visst kan jag göra tårtan men kanelbullarna har jag aldrig försökt.
    Ett jättestort välkommen Annika till oss i Nashville…oj oj nu måste jag nog börja röja undan och städa lite grand…
    Mostern i Tennessee

    Liked by 1 person

  12. Vilken färgstark medicincocktail du tar! Man undrar ju varför det ska vara så mycket färg?
    Och så påminde du mig om att jag ska se klart den där Shakespeare, somnade innan den var slut …

    Liked by 1 person

Kommentera

