Nagellack CND Vinylux

CND vinylux

För ett par veckor sedan var jag på NKs Beauty Lounge och gjorde ögonbryn och fransar, samtidigt passade jag att göra en Quick manikyr. Det var paketpris på 600 kr vilket var helt överkomligt.

Jag vill självklart själv välja nagellack och färgen ser ni ovan, det jag inte visste var att detta nagellack var lite speciellt. Det sitter perfekt i minst en vecka, det enda rådet jag fick var att lägga på nytt topplack efter ca 3 dagar, vilket jag gjorde.

Lacket satt på perfekt på mig i över 2 veckor, när jag t o m bröt en nagel och var tvungen att klippa ned den, så splittrades inte nagellacket utan var snyggt på.

För dig som inte gillar olika lack som ska härdas med UV-ljus så är detta perfekt att ha på istället. Trots dusch, hårtvättning och annat pyssel med händerna var naglarna lika snygga hela tiden. I framtiden kommer jag alltid att välja CND Vinylux.

Lämna en kommentar

Filed under Hälsa & Skönhet

Kommentera

