Sexsibilityfestivalen 2013

SF660pixles

Så var det dags igen för att anmäla sig till årets happening – Sexsibilityfestivalen 2013.

Kom till Öland och möt en massa intressanta föreläsare och workshopledare. (Eller du kanske själv vill bidra till festivalen, kontakta Alexander Rudenstam)

Träffa andra människor som är intresserade av sex, sensualitet, tantra, bdsm, vänskap, skratt, glädje, närhet och kommunikation.

Är du bara nyfiken just nu, kan du gå med i facebookgruppen sexsibilityfestivalen 2013

Festivalplatsen är på  Wikegårds semesterby

Jag var själv med förra året för första gången och det var en upplevelse utöver det vanliga, det har gjort att jag har öppnat upp mig själv för att möta människor på ett helt annat sätt. Jag vågar bejaka mig själv och min sexualitet. Och jag är en självklar deltagare på årets festival.

Lämna en kommentar

Filed under HBTQ / Feminism, Resor / Semester, Sex / Erotik

Kommentera

