Jonas Hallberg och Stefan Holm

jonas_hallberg

Häromdagen när jag kom till jobbet stod Jonas Hallberg utanför och såg lite förvirrad ut, jag frågade vart han skulle och han talade om det. Han hade inge exakt adress så jag fick skicka honom till receptionen i huvudentrén.

stefan-holm

Senare samma dag när jag var på väg in till stan på pendeltåget såg jag Stefan Holm, han klev av Stockholms Central precis som jag . Först kände jag inte riktigt igenom honom för han hade skaffat sig skägg.

Lämna en kommentar

Filed under Skvaller / Tjuvlyssnat

Kommentera

