Bloggen 4 år

Grattis alla läsare, ni har följt min blogg i 4 år.

Idag för 4 år sedan startade jag min blogg på joann.se/annika. Men jag hade så många besökare så jag var tvungen att flytta bloggen till wordpress för att slippa få bloggen avstängd i slutet av varje månad.

Min son sa då att genomsnittsbloggen håller i 3 månader.

Jag tycker det är kul att blogga och det blir i vitt varierande ämnen, högt som lågt.

Och att jag fortsätter beror ju helt och hållet på att det fortfarande finns andra som läser min blogg, och inte bara jag själv som uttrycker mina tankar och funderingar.

Tack alla ni som förgyller min blogg med roliga, uppmuntrande, arga, glada, elaka och snälla kommentarer

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Bloggen 4 år

  1. JK

    Inte dåligt med fyra år det är starkt gjort 🙂
    Hoppas det blir 4 år till.

    Gilla

  2. Sofie

    Grattis till dig och bloggen 🙂
    Ser fram emot flera år av läsning, ris & ros, tips och annat.

    Gilla

Kommentera

