Min blogg i fönstret

Igår när vi var på väg hem bestämde vi att vi skulle äta thai-mat till lunch/middag.

Vi bestämde oss för att vi skulle åka förbi thai-stället vid Enskede IP. När vi kommer dit ser jag en stor lapp hänga i fönstret och jag lästa Aurora Aurum – A Goddess Place. Jag blev jätteförvånad och tänkte att någon hade snott mitt namn.

När jag tittar närmare ser jag att det är min blogg om restaurangen. Vad glad jag blev!! Och självklart var jag tvungen att berätta och de tackade för att jag hade skrivit bloggen.

Och gissa vad jag köpte hem för mat, självklart fiskkakor och Pad Thai.

3 kommentarer

Filed under Uncategorized

3 responses to “Min blogg i fönstret

  1. Det var superkul att se att dem satt upp ditt blogginlägg 🙂

    Gilla

  2. Men vad roligt! Kul att det nådde fram till dem på det sättet.
    Grattis. De borde bjuda på en middag kan man tycka.

    Gilla

  3. JK

    Kul att dom hittade den. Visar hur många som läser dig braiga blogg 🙂

    Gilla

Kommentera

