Bloggen 3 år

 

Idag fyller min blogg 3 år.

3 långa år har gott med bloggen. Det har varit så himla kul att få skriva och få kommentarer.

När jag började med min blogg sa min son att de flesta står ut att blogga i 3 mån. Och jag har gjort det i 3 år och jag kommer att fortsätta.

Dels är det så kul att få skriva om allt utan att bli emotsagt, men sen är det kul med kommentarer och att få läsa vad andra tycker och tänker.

Så tack än en gång till alla er som läser för det är ni som gör att jag fortsätter att skriva.

 

5 kommentarer

Filed under Uncategorized

5 responses to “Bloggen 3 år

  1. Tiden går snabbt 🙂 men det är lika roligt än.

    Gilla

  2. Grattis till dig och bloggen 🙂

    Gilla

  3. Grattis!!! Vad roligt att du håller på, tycker jag, ännu roligare att du tänker fortsätta! 😀

    Gilla

Kommentera

