TV-serie – Livet runt 30

Ibland står TV bara på som sällskap.

Som nu ikväll så går Livet runt 30 för vi väntar på att titta på Mord och inga visor.

I alla fall när jag sitter och har ett öga på TVn samtidigt som jag spelar på datorn tycker jag att jag ser en glimt av Brad Pitt.

Betänk nu att den här TV-serien spelades in på slutet av 80-talet.

Och självklart nu när jag börjar titta för att se om det är Brad Pitt ser man ju ingenting, och då är det tur att man har imdb.com, så jag kollar där och mycket riktigt så är det Brad Pitt som är med i ett program av Livet runt 30

 

 

Lämna en kommentar

Filed under Film/TV

Kommentera

