comhems kundtjänst och väntetider

I DN kan man läsa att en kund hade fått besked att det skulle ta 81 min innan hon fick hjälp i comhems kundtjänst, efter 75 min blev hon nedkopplas.

Hon fick i alla fall sätta sig i en telefonkö, hur många gånger har det inte hänt att man ringer till comhem och man får gör alla knappningar och sen när man tror att nu ska jag sitta i telefonkö och man hör i örat, tyvärr är det många som ringer försök igen senare ‘klick’.

Det meddelande tycker jag att man i så fall ska ha i början innan man måste hålla på och knappa som en idiot, alla dessa val och personnummer som ska knappas innan behöver man ju inte göra om man ändå bara får ett ‘klick’ i luren.

För att inte tala om hur outbildade medarbetarna är i kundtjänsten, det är inte mycket de vet, eller hur det kommer sig. Det är som att prata med en bunt med frågetecken.

 

Lämna en kommentar

Filed under Teknik

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s